DRESOWA SUKIENKA

Do niedawna uważałam dresówkę za jedną z gorszych tkanin i nie lubiłam z niej szyć. Myślałam sobie, że dres to dres i nigdy dresem być nie przestanie. W sklepach jednak stała się ona królową tkanin i szyje się z niej wszystko. Tym samym ja również otrzymałam kilka zleceń na dresowe kreacje. Pierwsza z nich to neonowa spódnica i szara krótka bluza. Moje sceptyczne nastawienie okazało się nie słuszne i ostatecznie z dresówki powstał całkiem elegancki zestawy. 
Inspiracją do dresowej sukienki natomiast była linia ramion, a dokładniej poduszki wszyte w krótki rękawek. Dodałam do tego zamki po bokach i wycięcie na plecach. Ku mojemu zaskoczeniu powstała wygodna i elegancka sukienka, i teraz mogę z całą pewnością powiedzieć KOCHAM DRES.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz